Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Agrafka AB
MEDLEM

årsavslut ÅR tomma fält?

Hej

Får felmeddelande enligt följande:

"Räkenskapsår måste anges enligt formatet ÅÅÅÅMMDD-ÅÅÅÅMMDD. Åren får inte heller överlappa, det får inte finnas ett glapp mellan åren och det får inte lämnas blankt. Gå till Översikt – Flerårsöversikt och kontrollera åren som är angivna i kolumnrubrikerna." 

Jag kan tydligen inte lägga upp bilder i min fråga(?), men årtalet är korrekt. Men alla 4 år bakåt är inte ifyllda i flerårsöversikten. Förra året och årets är ifyllda. Vi började med Visma förra året. Var i Visma ska jag fylla i gamla års resultat så de kommer med i årets flerårsöversikt?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Agrafka AB 

Tack för att du kontaktar oss. 

Jag har tidigare stött på liknande felmeddelanden, och då har problemet lösts genom att fylla i fältet "Datum för grundande" under Underhåll - Företagsuppgifter enligt bild nedan. När detta fält är ifyllt, försvinner ofta den tomma kolumnen längst till höger i Flerårsöversikten, och felet upphör.

Om detta inte löser problemet för dig, är du varmt välkommen att kontakta vår support via telefon så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället.

Jag kommer även att justera dina behörigheter i forumet så du kan ladda upp bilder framöver. 

Ha det fint och välkommen att kontakta supporten

/Tinna