Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ändra sökväg till mina bankfiler

Vi har efter nytt operativ system installerat om Wisma. Nu har vi nya sökvägar till filer som ska skickas till Bankgirot, men min dator vill inte hämta där. Den säger bara att den inte hittar sökvägen och då hänvisar den bara till den gamla sökvägen! Var ändrar jag detta?

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
Sökvägen till vart dina bankfiler sparas när du skapar dem ställer du in under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Företagsunderhåll - Betalningar - Utbetalningar - LB-rutin. På raden Filen som ska skickas ligger i mappen ser du vart de hamnar just nu. Vill du ändra den sökvägen klickar du på mappen till höger och bläddrar fram den nya sökvägen. Klicka på OK när du valt ny sökväg och stäng ner dina öppna fönster, så är inställningen gjord sedan.
Fd medlem
Inte tillämpbar

hej,
vår dator vill ja .Net service pack 1,1 för att detta skallfungera och jag installerade en nyare vilket inte dög. har ni någon ide om varför detta?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag skapar en ny tråd av ditt inlägg eftersom din fråga skiljer sig från den ursprungliga. Det nya ämnet hittar du här: .Net servicepack och bankfiler