Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ändra typ av betalningsuppdrag på fakturor

Hej, hur ändrar jag typ av betalningsuppdrag på fakturor, från engångsuppdrag som jag märkt att det blir nu till en annan typ så att det blir återkommande varje månad?
Använder mig av Visma förening med integration för autogiro.

5 SVAR 5
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Är det leverantörsfakturor eller fakturor du skickar det gäller?
Om det är fakturor du skickar, använder du dig av avtalshantering eller är det att en faktura ska ha flera olika betaldatum?

Förklara gärna lite närmare hur du vill ha de så kikar jag vidare på det!

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, det är fakturor. Avtalshantering, hur då? Mvh Jennifer
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej igen!

Avtalshantering innebär att du skickar flera fakturor för en viss avtalsperiod, till exempel medlemsavgift för medlemmar.

Menar du att du hade det annorlunda innan så att det är en förändring som har skett? Är det på själva utskriften du ser förändringen?
Anna Svensson
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, jag har precis börjat använda Visma och har i och med det införskaffat autogiro. Nu vill jag göra mina fakturor så att de går iväg månadsvis. Det handlar om månadsgivare (vi är en ideell förening som jobbar för välgörande ändamål).
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Jag har precis lagt ut två filmer som visar hur man skapar avtal och hur man sen fakturerar dem i Visma Förening.
Ta en kik på dem och återkom sedan om det inte är så du vill att det ska fungera eller om du har funderingar!

Skapa avtal via avtalsmall i Visma Förening

och

Skapa fakturor från avtal i Visma Förening
Anna Svensson