- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Autocollect ta bort efterkrav
Hej,
Vi har en kund som har fått en påminnelse vi autocollect, hört av sig till oss för de inte hade mottagit fakturan och fick den på mail och har sedan betalat till oss. De får nu efterkrav på påminnelseavgiften. Vi är i ett läge där vi inte vill skapa dålig stämning inför en avtalsskrivning så vi vill dra tillbaka efterkravet. Och ta kostnaden för påminnelseavgiften själva. Men hur gör jag då? Supporten är stängd och kunden är bekymrad... Jag har sagt att jag tar hand om avgiften - men hur sjutton ser jag till att kunden inte får fler krav på avgiften och autocollect tar bort avgiften från dem?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Lotta!
Tack för att du hör av dig till oss.
Jag förstår precis och det låter som ett smart drag att du tar hand om avgiften i detta fallet.
För att återkalla uppdraget kan du följa instruktionen Återkalla uppdrag, kommando.
Det bör räcka och här finns även länk till hur du redovisar avgiften på 180 kr för ett återkallat uppdrag.
Hoppas detta hjälper dig och annars är du alltid välkommen att slå oss en signal.
/Tinna
