2023-04-28
09:58
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2023-04-28
09:58
Autocollect
Hej,
Vi har en kund på autocollect som har betalat direkt till oss, vi har kommit överens om att efter denna betalning återkallar vi ärendet från er. Vi har varit i kontakt med er via chatten och då sa ni att vi ska registrera en direktbetalning men fakturorna går inte komma åt då fakturorna har status under uppdatering hos er (så har det varit en vecka)
Tacksam för snabb återkoppling!
Med vänliga hälsningar
Malin Nord
1 SVAR 1
2023-05-02
08:35
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2023-05-02
08:35
Hej @malinsstäd!
Vi har gjort en korrigering på fakturorna så att statusen är förändrad. Du ska nu kunna registrera en direktbetalning. Om det fortfarande inte fungerar så återkom så kikar vi på det igen!
Ha det gott!
// Anton
