Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-08-04
07:39
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2016-08-04
07:39
Avtalsfakturering och PDF-faktura
Hej! Vår förening använder sig av avtalsfaktureringen och när jag skriver ut alla fakturorna så får jag problem med de som skall skickas via E-post med bif. PDF. Det verkar som om antingen VISMA eller Outlook inte klarar att ta emot mer än ett 20-tal åt gången.... hur gör jag här för att slippa skicka om dem (vilket resulterade i att en del inte fick med den bif. filen)?
Svara
1 SVAR 1

Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-08-04
09:06
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2016-08-04
09:06
Hej!
I programmet under Arkiv - Programinställningar finns en ruta för Maximalt antal e-post som får skickas vid samma tillfälle, där skall det vara en nolla för obegränsat antal, står det annat där ändra den siffran till en 0:a.
Det är den enda programinställningen som man kan göra för detta fel, skulle detta inte hjälpa kan felet ligga i Outlook eller hos din epostleverantör, för det rekommenderar jag dig att ta kontakt med respektive leverantör för att kontrollera inställningar.
/Carl
I programmet under Arkiv - Programinställningar finns en ruta för Maximalt antal e-post som får skickas vid samma tillfälle, där skall det vara en nolla för obegränsat antal, står det annat där ändra den siffran till en 0:a.
Det är den enda programinställningen som man kan göra för detta fel, skulle detta inte hjälpa kan felet ligga i Outlook eller hos din epostleverantör, för det rekommenderar jag dig att ta kontakt med respektive leverantör för att kontrollera inställningar.
/Carl