Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Försvunna/felaktigt kopplade underlag från Visma Mobil Scanner

Det har hänt flera gånger att underlag som har kopplats till en verifikation eller faktura har försvunnit från programmet. Och jag hittar sedan inte underlaget igen i "Koppla underlag", eftersom det redan är kopplat.

När jag kollar Kommando/Ej kontrollerade underlag, ser jag dock att i flera fall finns många underlag kopplade till en och samma verifikation, men en verifikation som inte har något med underlagen att göra.

Hur kommer det sig att underlag kan kopplas till fel verifikation? Kan det ha att göra med att vi använder Dropbox för företagsfilerna? Dvs. att alla filer inte har synkats innan företaget öppnas igen.

1 SVAR 1
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Vi rekommenderar aldrig att man har företagsfilerna i en dropbox, just för att synkroniseringen inte alltid blir korrekt. Supporten har haft ärenden då fakturor och fakturarader har försvunnit.
Vi har beskrivit detta i hjälpen till programmet Användning av lagringstjänster

Detta kan säkert också påverka de inscannade underlagen.

Om detta uppstår även utan Dropbox får du gärna återkomma så får vi såklart kika närmare på det.
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~