Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hitta gamla utlandsbetalningar

Hej,
en leverantör i Italien bad mig kolla en betalning från 2002. Ville se betalunderlag på att jag verkligen betalat honom. Hur hittar jag detta i Adm 1000? Var går jag in?

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Tompa!

I ditt program kan du gå in under Register - Leverantörer, där väljer du den leverantör det gäller och klickar dig in på den.
Inne på leverantören väljer du fliken Spårning och i valet Visa väljer du Slutbetalda fakturor.
Här kan du se vilket betaldatum du har på fakturan och på så sätt enklare leta upp ett betalunderlag från din bank.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack! En liknande men lite svårare fråga. Om man flått bidrag till ett projekt från en stiftelse och denna stiftelse några år senare ber om underlag för alla utgifter och inkomster jag haft samband med projektet. Hur gör jag då? Kan man göra någon slags fri-text-sökning på projektnamnet. Om jag inte vet mer än vilket år det var hur får jag fram underlag?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Under Bokföring - Projekt så kan man via skriv ut symbolen skriva ut ett Projektsammandrag för specifikt projektnummer och antingen ackumulerade värden eller för en period. Rapporten visar projektets intäkter, kostnader och resultat. Vill de ha en mer detaljerad lista på vad som är bokfört på projektet så finns det även rapporten projekttransaktioner. Hoppas att någon av dessa rapporter kan hjälpa dig.

/Malin