Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Importera flera SIE-filer åt gången

Jag måste dagligen importera SIE-filer från vårt fastighetsprogram Hogia då Hogia och Visma inte kan integrera på något annat vis, och då kan det ibland röra sig om 30-40 SIE-filer. Problemet i Visma är att jag bara kan föra över en fil åt gången, vilket gör att detta blir en extremt tidskrävande process där jag dessutom själv måste hålla reda på vilken fil som blivit överförd och vilken som inte blivit det. Det hade varit så mycket enklare om det gick att markera flera filer från mappen och sedan klicka på överföra. Kan detta vara något ni kan införa till nästa version?

Mvh
Astrid

9 SVAR 9
Fd medlem
Inte tillämpbar

Detta problem har jag ochså / Mats
KenArd
CHAMPION

Hej Astrid,
Om det är intressant kan vi titta på detta och ev. skapa en automatiserad funktio för er.

Vi är fristående partner till Visma och arbetar med integrationslösningar.

www.ekonomiakuten.nu

Mvh

Kenneth
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Kenneth,
Du får gärna maila mig och berätta mer om vad ni har att erbjuda. Min mail är astrid.jonsson@campido.se
Mvh
Fd medlem
Inte tillämpbar

Gärna till mig också!

bjorn@calculo.se

Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag med! 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, tack för frågan och kommentarerna. En funktion för att läsa in flera SIE-filer åt gången är inte med i planen för programmet som det ser ut just nu. Jag rekommenderar i så fall att ni kikar på de lösningar som våra partners har att erbjuda för detta, som Kenneth ger exempel på ovan. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Nu har Kenneth och hans kollega fixat en programvara som gör att jag kan importera flera SIE filer på en och samma gång. KANON och tack!
Fd medlem
Inte tillämpbar

🙂 Tack för återkopplingen!

Hej Björn,
Glad att den föll i god jord;)

MVH

Kenneth