Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kan man ha inloggning som ett krav

Vi är flera som använder bokföringsprogrammet, och när jag startar Visma Förening skulle jag vilja att programmet frågar efter rätt användare, detta för att se till att få spårbarhet på vem som bokfört vad. Går detta att ordna?

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Under Arkiv - Använder kan du lägga till olika användare. Här kan du läsa om hur behörighetskontrollen fungerar i programmet.

/Elin
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack, men finns det något sätt att få programmet att alltid fråga efter användare, även om det finns användare som inte har lösenord ställt?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Jag är inte helt hundra på att det är så här du menar, men bara förtydliga om jag är ute och snurrar=)

När du går in under Arkiv-Användare, finns en bockruta längst upp som heter behörighetskontroll, bockar du i den kommer det alltid komma en fråga om användarnamn och lösenord. Du kan då inte komma in i den aktuella föreningen utan att skriva in dina inloggningsuppgifter. Alla som vill arbeta i programmet måste dock ha en inloggning.



Tack för din fråga.

/Victor
Fd medlem
Inte tillämpbar

Precis vad jag letat efter, hade missat denna. Tack för tipset och ha en bra dag!