Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Lägga påminnelseavgift på faktura

Hej! 
Vi fakturerar själva och sedan överför fakturorna till vår redovisningsbyrå.  Vi har fakturor med och utan rut. Hur gör jag för att lägga till en påminnelseavgift på fakturorna?  

Hälsningar, 
Michael.

1 SVAR 1
Davor P1
CHAMPION

Hej,

Den inställningen gör du under ARKIV - Inställningar - FÖRETAGSINSTÄLLNINGAR.

Gå in under Betalningar - Påminnelser och räntor

Här ställer du in alla avgifter och allt som rör påminnelser och avgofter.

När detta är klart går vi vidare till själva SKAPANDET av påminnelserna.

Gå in under BETALNINGAR - Betalningspåminnelser.

Här ser du vilka fakturor som uppfyller dina "krav" för att skapa påminnelser.

Bocka för de fakturor som du vill skall gå iväg som påminnelse.
Klicka på SKRIV UT.

Jag rekommenderar att du först skriver ut till skärm så att du kan kontrollera underlagen. Därefter skriver du ut påminnelserna och bockar i att den skall räkna upp antalen krav.

Davor