
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Misslyckad ODBC-installation
Vid uppdatering av nätverksklienten till Visma Administration 500 öppnas en ruta med texten "Installationen av Microsoft ODBC Driver 17 (x64) verkar ha misslyckats. Vill du fortsätta installationen? Ja/Nej"
Vad innebär detta och vad ska jag svara? Installationen inväntar svar och vi vågar inte gå vidare.
Tacksam för snabb återkoppling då ert supportnummer inte fungerar.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Fd medlem
Tack för att du hör av dig till oss i forumet. Ja, precis som du märkt så har vi just nu tekniska problem men jag ska göra mitt bästa för att hjälpa dig.
Börja med att kontrollera så det inte finns några windowsuppdateringar som behöver göras samt starta om klientdatorn. Kör sedan installationen igen och då bör det fungera. Om inte det hjälper så återkom i forumtråden så skapar jag ett ärende hos oss där vi återkommer till dig när telefonin fungerar som den ska.
Hoppas att detta kan hjälpa dig
/Tinna
