Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Möjlighet att lägga till UE-underlag i ordrar

  1. Varför går det inte att lägga till UE-underlag redan i ordrar? Detta hade sparat väldigt mycket tid
  2. Gör det möjligt att lägga till underlag precis som i för autoinvoice-kunder för kunder som vill ha faktura på e-post.
  3. (denna spinner vidare på 2:an) Många kunder tar endast emot en PDF-fil när fakturan kommer på e-post för att deras system ska kunna läsa in fakturan. Lägger man till underlag för en epost-kund ska man kunna välja om faktura och underlag ska slås ihop till en fil eller vara separerade. Detta hade sparat väldigt mycket manuellt arbete.

Jag anser att detta inte är speciellt svårt att utveckla då funktionerna redan finns i programmet, men är begränsade. Jag vet att ni hade fått nöjdare kunder om ni hade förenklat programmet med dessa steg för oss och vi som kunder hade sparat tid.

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

1. Vi är medvetna om dessa önskemål och precis som tidigare hänvisar jag dig till ett annat inlägg som berör samma fråga, Tvingande bilaga till faktura och order - Administration/AutoInvoice.

2. När det gäller underlag för fakturor som skickas via epost kanske utskriftsalternativet E-post via AutoInvoice kan vara ett alternativ?

3. Även detta önskemål har vi tagit del av och jag hänvisar dig till tidigare inlägg som är väldigt lik din fråga, Möjlighet att bifoga flera bilagor - Visma Autoinvoice

Att jag hänvisar till andra trådar betyder inte att vi inte är tacksamma för dina önskemål, men vi har som sagt noterat dem och nu är det upp till vår utvecklingsavdelning att avgöra vad och när som händer i framtiden!