Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Not responding vid rensning

Håller på att rensa i programmet nu på lördagen när ingen annan jobbar 🙂 har hållit på 4 timmar nu och så får jag upp en vit skärm där Rensningsrutan säger (Not responding) vill ju inte stänga ner så att jag förlorar allt jag hitintills åstadkommit. Förra gången tog det 16 timmar att rensa...... Hur länge kan den stå med det svaret vid en rensning? (rensningen omfattar 2 år och jag har rensat större tidsperioder förut). Hur vet jag att det innebär att någonting misslyckats eller hur länge ska jag vänta? skärmsläckaren går ju på efter en stund så då får jag ju logga in igen o möts av den här rutan...........sist åkte jag ju hem och sov emellan 🙂

3 SVAR 3
Davor P1
CHAMPION

Har du tagit backup?
Vänta 10 minuter o starta sen om maskinen och gör en ny rensning. Sortera sen om alla register.
KenArd
CHAMPION

Hej Sandra,
Det brukar gå bättre när man gör det här direkt på servern om det inte är det du gör..

MVH

Kenneth
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för tipsen! Jag hade is i magen o väntade ytterligare - jo, jag gör det på servern men de här kontrollerna som görs innan själva rensningen tog totalt 5,5 tim att göra i år ändå, men det löste sig. Den jobbade helt enkelt men jag blev lite nervös när det stod Not responding så länge.......
Sandra