Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Daniel30
MEDLEM

Ny funktion i fliken Artiklar/Tjänster för sortering av kolumner.

Hej,

 

Jag skulle vilja ha en möjlighet att enkelt sortera artiklarna i artikeldatabasen med hjälp av en upp/ned pil i alla kolumner.

Detta skulle innebära att jag med ett knapptryck kan se vilka artiklar jag har mest kvar i lager av, minst kvar i lager av. Vilka saker jag beställt mest av, inte beställt osv.


Istället för att behöva gå in och skriva ut en rapport till papper eller bildskärm som låser datorn tills jag stängt ner denna så kan jag då snabbt åtgärda saker som saknas, eller behöver beställas. Och se vad jag har beställt eller inte.

 

Det kan inte vara en stor sak att implementera, och det skulle säkerligen göra fler personer glada.


Att ni lade till möjligheten att söka i kolumnerna var en av de bästa saker som hänt Visma, och detta skulle göra det ännu bättre.

 

Tack på förhand,


Daniel

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Daniel!

Så härligt att du uppskattade förändringen kring sökfunktionen i kolumnerna och att du återkopplade det till oss.
 

Tack för att du hör av dig med ett önskemål på en programförbättring kring sorteringen av artiklar i artikelregistret.  Från och med i början av april flyttade vi idehanteringen från forumet och in till respektive produkt. 

 

I Visma Administration finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål direkt till vår utvecklingsavdelning. 

 

förslagadmin.PNG

 

Ha en fin vecka och välkommen tillbaka till forumet.

//Tinna