Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-01-14
11:53
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-01-14
11:53
Personligt säljbrev
Hej, jag skall skicka ut ett varuprov i ett fönsterkuvert till alla mina kontakter. Jag vill alltså kunna skriva ett personligt adresserat brev till alla kontakter. Texten blir den samma utom de olika adresserna .
Hur skapar jag en sådan mall. Med vänlig hälsning/Per Wicksell
Svara
1 SVAR 1
2014-01-14
14:49
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-01-14
14:49
Hej Per!
Det finns inga färdiga mallar för att kunna skriva kundbrev.
Hade du haft vanliga kuvert hade du kunnat skriva ut kundetiketter för att få adresslappar för dina kunder.
Lättast i ditt fall är nog att skriva utskriften Adress och telefon kunder.. till en textfil och därefter kan du kopiera över adressuppgifterna till Word eller det ordbehandlingsprogram du använder för att skriva dina kundbrev.
För att ta ut utskriften till text-fil ställer du dig i kundregistret och väljer Skiv ut - Adress och telefon kunder.. och i utskriftsdialogen klickar du på Fil så kan du välja var filen ska sparas.
Det finns inga färdiga mallar för att kunna skriva kundbrev.
Hade du haft vanliga kuvert hade du kunnat skriva ut kundetiketter för att få adresslappar för dina kunder.
Lättast i ditt fall är nog att skriva utskriften Adress och telefon kunder.. till en textfil och därefter kan du kopiera över adressuppgifterna till Word eller det ordbehandlingsprogram du använder för att skriva dina kundbrev.
För att ta ut utskriften till text-fil ställer du dig i kundregistret och väljer Skiv ut - Adress och telefon kunder.. och i utskriftsdialogen klickar du på Fil så kan du välja var filen ska sparas.
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
~Content producer, Visma lönefamilj~