
Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-08-22
13:49
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-08-22
13:49
Säkerhetskopiering - ett allvarligt fel har uppstått
Problem med att säkerhetskopia, få ett meddelande att ADM05 Ett allvarligt fel har uppstått.
Sen kan jag inte säkerhetskopiera
Tack för ett svar
Josef
Svara
2 SVAR 2
2018-08-22
13:51
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-08-22
13:51
Prova att reparera programmet

Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-08-24
09:12
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-08-24
09:12
Hej Josef!
Du kan testa att söka i datorn efter Visma Assist Administration och välja reparera. Om detta inte skulle fungera så får jag be dig återkomma till oss på supporten via chatt eller telefon så får vi felsöka vidare.
// Sabina
Du kan testa att söka i datorn efter Visma Assist Administration och välja reparera. Om detta inte skulle fungera så får jag be dig återkomma till oss på supporten via chatt eller telefon så får vi felsöka vidare.
// Sabina
