
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Scannade kvitton går ej att förstora
Jag har kunder som scannar/fotar kvitton och när jag ska koppla fotot till verif så ser man ju bara miniatyren av det.
När man dubbelklickar brukar den förstoras så man ser hur den ska bokföras.
Det fungerar inte längre? Har någon annan samma problem?
Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-10
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Alma_2!
Jag funderar på om det har med din webbläsare att göra när du får detta problem. När du klickar på bilden så används ditt bildläsarprogram som i ditt fall kan vara Internet Explorer - och från våren 2020 måste Internet Explorer ha stöd för TLS 1.2 för att hantering av internettjänster ska fungera (och Min sida i ditt program).
I följande tråd Stöd för TLS 1.2 kan du läsa hur du gör denna inställning.
Gör denna inställning och hör av dig om det inte fungera - så kikar vi på det igen.
