Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

PBAB__
MEDLEM

Skanner-app är kass på iPhone X och 11 Pro

Skanner-appen har alltid varit dålig på iPhone X. Om man vill ha så hög upplösning som möjligt på bilden får man helt enkelt chansa hur man ska placera bilden på skärmen när man fotar. Visningen i appen är inte anpassad efter iPhone X ́s skärm. Ännu värre har det blivit nu med iPhone 11 Pro (kanske fler modeller?). Nu går det inte att justera bildstorleken efter fotografering. Det går inte att dra i rutnätet och beskära bilden. Resultatet ser amatörmässigt ut. Det måste ni fixa.


En annan fråga: jag har en betald leverantörsfaktura som jag vill koppla en bild till i efterhand. Det går inte alls. Varför är det så?
4 SVAR 4
Ekonomikontoret On-line
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Jag har iphone x och har inga problem . Tips logga ur och logga in i appen Visma Skanner och uppdatera till senaste uppdatering av Os i telefonen, så ska du se att det funkar klockrent..

Sedan kan du koppla via verifikationer- Bokföring dra eller släpp filen eller koppla.
Om du jobbar med dubbla skärmar så underlättas hanteringen med digitala bilder som ska kopplas.
Läs mer hur vi jobbar med våra kunder www.ekonomikontoretonline.se



Fd medlem
Inte tillämpbar

Ett tillägg till föregående inlägg. 

IOS 13 introducerade ett problem där Crop-rektangeln slutade att fungera - vi jobbar just nu att lösa detta i en kommande version av Visma Scanner för iOS.

Tack, det vore bra.

Hej. Den senaste uppdateringen av skannern är bra. Nu funkar det fint. T.o.m. bättre än tidigare. Tack för det.