Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Skapar 'dagsflikar'

Vid varje dagsstart klickar jag på några anv.områden typ - verifikationer, kundfakt, levfakt , kontoplan m.fl. så har jag dom färdiga o klara under dagen vid den grå remsan som börjar med
"Min sida " , så går jobbet så mycket fortare att bara hoppa emellan.  Tyvärr så sparas dom inte.
men det kommer säkert i nästa uppdat. ??

5 SVAR 5
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Känner du till att du kan lägga dina mest använda funktioner/register/rapporter som snabbknappar i menyn?



Högerklicka på en funktion i menyn och välj Lägg till i snabbåtkomst så blir det en genväg. Du kan välja att placera genvägarna under menyn, så som jag har på bild, eller längst upp i den blå programlisten.

Tryck på den lilla pilen bredvid genvägarna och välj Fler kommandon för att lägga till genvägar/radera och justera ordningen på dem. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jovisst känner till dom .....men kan ni inte göra dom mindre och 'längre bort'  ?  🙂
Sorry men då gillar jag bättre raden inunder dina ikoner , tyvärr bara är texten mesig i färgtryck.
Men den kanske kan förbättras nästa uppdat. ??
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej igen, tack för återkopplingen. Jag tar givetvis till mig dina önskemål. Vad jag kan se får vi inga direkta synpunkter på detta i övrigt så det är inte något vi kommer förändra just nu. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Vad jag saknar vid kundfaktura är att man skulle kunna titta på den på skärmen för att se hur den tar sig ut framför allt om man kanske har lagt till lite textrader över / under art. rader.
T.ex. ibland noterar vi att kunden kan få delbetala fakt. eller dylikt.

skriv ut > direktutskrift > förhandsgranska