Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Snabbkommandon

Snabbkommandon Visma förening
I den senaste uppdateringen av programmet är det en knapp tillagd för att direktkvittera en faktura vilket väl är bra, men - det finns inget snabbkommando. Är man van med detta är det betydligt snabbare än att behöva greppa musen mellan varven. Förut så använde man ju alt K - B och det tog en stund innan jag fattade varför det inte funkade längre. Vänligen lägg in snabbkommandon för de nya knapparna, blir det inte samma som tidigare spelar det ingen roll, det går att lära om.

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej hej!

Det stämmer att en hel del snabbkommandon ändrats. Jag har svarat i en liknande tråd där du får lite tips på hur du kan ta reda på vilka som gäller, läs mer här: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/kortkommandon-16izru

För att direktkvittera en kundfaktura kan du först trycka på Alt-tangenten, då ser du bokstäverna som gäller för menyn längst upp och då är det bokstaven K som gäller för Kommando. Tryck sedan på k så ser du vilka bokstäver som gäller för alla kommandon och för direktkvittera är det bokstaven o. Så först Alt, sen k och o.

Bara återkom om du inte får ordning på det eller om du har fler funderingar.