Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Söka leverantörsfaktura på summa

Hej, under gårdagen så upptäckte jag att jag gjort en manuell betalning på internetbanken och hade lyckats skriva fel löpnummer på bank meddelandet. så när jag skulle pricka av den fakturan i datorn så var det ju fel faktura. Min önskan vore att man kunde söka på leverantörsfaktura och bara summan utan att behöva ta hänsyn till vare sig faktura datum eller något annat. Helt sonika... Sök på alla fakturor med denna summa.... I leverantörsregistret

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
När du är inne under Inköp - Leverantörsfakturor har du en knapp upptill i mitten som heter Sök. Klickar du på den får du upp en lista med olika fält du kan söka på. Ett av fälten är Totalt kr som är det totala leverantörsfakturabeloppet. Ange ditt belopp där så visar programmet alla träffar som stämmer in på det. Förhoppningsvis hittar du din faktura där.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det stämmer inte. När man söker på beloppet totalt kr får man bara upp den äldsta fakturan med det beloppet, inte alla som har samma belopp. Jag önskar att ni korrigerade det för att underlätta sökning.

Klicka på det högra förstoringsglaset i sökrutan (sök framåt) så får du fram nästa träff.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack!