Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Spärrad för betalning

Har fått status spärrad på en leverantörsfaktura. Vet inte hur den kom dit (har aldrig använt detta) och har idag betalat den (manuellt inlagd i banken) men kan nu inte registrera den som betald?? Hur gör jag för att få bort den, och få den som betald?

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-07

 

1 SVAR 1
Anne-Lie3
UTFORSKARE

Hej!

Du går in på själva leverantörsfakturan. Längst ned har du rutor med bla utlandsbetalning, autogiro och spärrad för utbetalning. Du har antagligen ett kryss i rutan spärrad för utbetalning! Bocka bort i rutan så kan du boka bort leverantörsfakturan!