Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Utskrift med betalningshistorik för samtliga kunder

Jag undrar om det finns nån möjlighet att ta fram en lista på samtliga kunders betaltid så man får en sammanfattad betalningshistorik. Som jag hittar nu kan jag bara gå in kund för kund och kolla deras betaltid, vilket kan vara väldigt tidskrävande om man vill göra nån slags koll över vilka som betalar i tid och inte. Så finns det nån utskriftsfunktion som jag missat?

5 SVAR 5
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej hej!

Det finns en rapport som du kan importera i ditt program som jag tror skulle passa.

Gå via Arkiv - Generell rapportgenerator - Läs in rapport. Mappen SpcsRapp föreslås här, klicka på OK. Här i listan kan du nu hitta en rapport som heter "Kreditkontroll med genomsnittlig betaltid". Markera den och klicka på Importera. Du behöver sedan öppna ett valfritt register i programmet för att rapporten ska uppdateras. Gå sedan via Utskrift - Egna utskrifter så hittar du den här. Du får då samtliga kunder och kan se deras betaltid samt ytterligare en del information.

Hoppas den kan funka för dig.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jättebra, tack så mycket!

Hej. Är detta något som jag kan använda i Visma Förening?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Lena, jag testade här nu och det fungerar fint att använda rapporten även i Visma Förening. Den finns inte med i installationen för Visma Förening så jag skickar rapporten i ett mejl till dig. 

Tusen tack för snabbt svar. Ska testa rapporten snarast