Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

VISMA Scanning / Faktura kommer in utan underlag

Hej.

 

Om man scannar/fotar en faktura för att man vill läsa in den i VISMA Admin 2000 så funkar det väldigt bra förutom att underlaget försvinner när den flyttas från "Inläsning underlag" till "Leverantörsfakturor"

 

Allt annat stämmer och tolkningen går bra men underlaget kommer in med från "Inläsning Underlag" och den finns inte heller i mappen där normalt digitala underlag sparas...

 

Detta gäller alltså endast fakturor och inte kvitton. Dem underlagen följer med utan endast Fakturor påverkas.

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!

Här skulle jag rekommendera att du uppdaterar till senaste version2021.0 om du inte redan har den installerad då det i senaste versionen har gjorts förbättringar kring inläsningen. Har du redan senaste version eller upplever att det inte hjälpte att uppdatera rekommenderar jag att du kontaktar mina duktiga kollegor på supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. 

 

Välkommen att höra av dig! /Tinna

 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej. Tyvärr var det just den versionen jag hade inväntat innan jag gjorde testet och felet kvarstår i även denna version.

Har redan ett par ärenden med supporten för appen Scanning då den har ett par andra buggar jag hittat som kommer uppdateras till nästa version men får väl göra ett till...

 

Tack i fall