We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Visma Administration 1000 läser inte in min skapade Balansrapport.
Har skapat egna resultat och balansrapporter. Resultatrapporten är inga problem men balansrapporten syns in i valfönstret. Den skulle synas där med namnet BAL NMG
Förstår jag dig rätt att du har skapat dessa rapporter via Arkiv - Mallar/Rapportgenerator - Bokföringsrapportgenerator? Om så är fallet så behöver du skriva ut dem på samma ställe, du kommer inte kunna se dem i utskriftsdialogen för balans - och resultatrapport.
Nej jag editerade filen N99.BAL och döpte om den till N99_NMG.BAL eftersom det fungerade med filen N99.RES som jag har editerat och döpt om till N99_NMG.RES
Är det så att du har ändrat direkt i filen så bör den komma upp i listan med den text du angivit i filen. Jag tar kontakt med dig via mejl så att vi kan utreda detta vidare.