Det måste gå att ändra vem som är fakturamottagare för vissa funktioner.
Hur kommer det sig att det inte går för tex Visma Scanner.
Jag har tex en kund jag bara tittar till 1 gg per eftersom kund normalt gör allt själv och jag vill inte ha scannerkostnaden för den kunden utan den skall gå till kunden direkt. Den möjligheten och ändringen vill jag kunna göra på några andra också.
Tack för din fråga! Visma Scanner är en gratisapp, vilket innebär att det inte finns någon kostnad att oroa sig för när det gäller fakturering av denna funktion. Detta innebär att både du och dina kunder kan använda appen utan några extra avgifter.
Om din kund skapar sitt eget konto i Visma Scanner kan de enkelt skanna sina kvitton och dokument själva. Därefter kan du hjälpa dem med övriga uppgifter när det behövs, utan att behöva tänka på några kostnader för denna specifika funktion.
Hoppas detta besvarar din fråga och att du får en fin vecka.
/Tinna
Att appen är gratis vet jag, jag menar användandet av den. Jag har läst med "snea" och halvblinda glasögon tydligen och uppfattat att skanningen skulle kosta eftersom tolkningarna blev bättre från appen. Så kan det gå när man läser lite fort.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.