Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ändra saldo föregående år - Bokslut

Har fått ett kreditsaldo på konto 1400 och ett debetsaldo på konto 1450 vill bara ha ett nettosaldo på 1450. Blir 2 poster i bokslut vill bara ha en.
8 SVAR 8
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

För att få en post kvar här får du göra en ombokning av beloppet mellan dessa konton, så att du nollar 1400. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det är i föregående år. Uppkom i samband med överföring från Xor till Administration. Upptäckte det först när jag importerat det till bokslut. Går det att ändra i bokslutsprogrammet.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Eftersom det gäller föregående år får du ändra saldot manuellt på föregående år under Start - Kontoplan och Saldon i bokslutsprogrammet.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Mita!

Tack så mycket!

Hur gör jag för att ta bort Forskning och utveckling, Egna aktier under verksamhet i förvaltningsberättelsen?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Om du inte vill ha med dessa dokument i förvaltningsberättelsen markerar du dokumentet och slänger i soptunnan upp till vänster. De finns kvar i mallen om du skulle ångra dig och då kan du plocka upp den igen.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Mita!
Tack än en gång.
Det är så att jag har arbetat med Norstedt i 20 år och nu som pensionär jobba med ett helt nytt program gör att man blir lite frustrerad och då är det bra att du finns.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Mita!

Hur gör jag när en rubriken upplysningar till balansräkningen har hamnat längs ner på sidan och på andra sidan kommer noterna?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Nils!

Markera Upplysningar till balansräkningen och klicka på ändra. Välj sedan att den ska starta på ny sida, så hamnar de på samma.

/Elin