Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hur kan jag sortera diagram på startsidan i ekonomiöversikt?

Hur kan jag sortera diagram på startsidan i ekonomiöversikt? Om jag lägger till ett nytt diagram hamnar det nu sist. Jag vill tex kunna lägga in en ackumulerad bild och att den kommer brevid och inte sist när jag skriver ut.
1 SVAR 1
Helene Hardebring
ANSTÄLLD

Hej Catharina !

Du kan ändra ett diagrams placering på startsidan genom att hålla markören över området där namnet på diagrammet visas. När markören får ett utseende liknande ett kors, kan du högerklicka och hålla nere knappen, dra sedan och släpp där du vill ha diagrammet.

Efter dagens release av ny version har vi upptäckt att det ibland är svårt att flytta ett diagram om raden dit man vill flytta det till inte är synligt på skärmen på grund av att det är bortscrollat. Vi ska försöka förbättra detta till nästa version. Ett sätt att komma runt det tills vidare är att hålla nere Ctrl och samtidigt använda scrollhjulet för att zooma, förminska, så att fler diagram blir synliga på skärmen samtidigt och sedan flytta om diagrammen. Ett annat sätt är att flytta diagrammet till en rad som är synlig, sedan scrolla upp och flytta det till den rad du vill ha det. 

Hälsningar
Helene