Hej! BackmanTobias!
En lista över fältreferenser hittar du när du i programmet går uppe till höger i rutan Sök i hjälpen. Skriv
Sedan väljer du den som heter Fältreferens / formler. Och då har du en lista med alla varianter av fältreferenser och även exempel.
Du kan även se listan över Fältreferenser/formler via länken.
//Linnea
Hej,
Även jag skulle vilja ha en lista över tillgängliga fältreferenser. Följer jag Linneas svar ovan kommer jag till supportsidan där endast grundprinciperna finns förklarade. Vilket visserligen är jättebra, men som Tobias skriver det verkar finnas massor med referenser som man ibland ramlar över.
Finns någon sådan lista eller kan supportsidan utökas med mer information om tillgänglig referenser?
//Lena
Hej @LenaLarson
Tack för att du hör av dig till oss i forumet.
Listan som min kollega Linnea tipsar om är den listan som finns idag men du får gärna lämna ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma Bokslut.
I Visma Bokslut finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.
Välkommen tillbaka till forumet framöver.
//Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.