Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Not om medeltal anställda visar inget värde - Visma Bokslut

Hej,

Sitter just nu och sammanställer noter och har ett problem med noten medeltal anställda. Noten visar inget värde på raderna, oavsett om jag anger värde manuellt eller hämtar från grundinställningarna.

Den här noten ligger som underrubrik till en större not om personal/lön och det är första årsbokslutet i just det här bolaget. Jag kan dock inte se vad som ska bråka. Har också testat att importera noten från ett annat bolag (där den fungerar perfekt) utan framgång, får fortfarande inget värde på raderna.

Vad är det som gör att jag inte får upp ett värde på just de raderna (och hur löser jag det)?

Vänligen /Johan

2 SVAR 2
Fd medlem
Inte tillämpbar

Inte helt säker på om det var rotorsaken, men visade sig att kolumnerna verkade ha hamnat utanför utskriftslayouten. Fick upp värden genom att växla kolumner (dock är inte layouten som vi vill).
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Bra att du fick fram dina värden. Layouten går att ändra en hel del, nu vet jag inte hur du önskar att den ska se ut men kontakta gärna supporten så kan du få lite tips på du ändrar på layouten. Många av dina dokument har också olika layoutalternativ om du klickar på Listan för Alternativ.

/Mia