Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Sidbrytning - Bokslut

Upplysning till resultaträkning kommer längst ner på sidan och på andra sidan kommer noterna hur kan jag ändrat till det?
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej nils!

Hur skulle du önska att resultatet blev, menar du att du vill se upplysningarna först på nästa sida, eller menar du något annat? Förtydliga gärna detta. Generellt kan man säga att man i Årsredovisningen styr sidbrytningen under Ändra-knappen och den lilla markeringsrutan lägst ned, "starta på ny sida". Du bockar alltså ur/i den beroende på vilket resultat du vill ha!

Tack för ditt inlägg
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack Kalle!

Det löste sig och blev bra.
En annan fråga är om man redigera i ut i förhandsgranska/utskrift?
Kan man skriva ut en sida av årsredovisningen och få samma sidnummer? 

Har fått detta tecken # i årsredovisningen i stället för ett belopp.Kontoplan och saldo längs ner där det står diff. har jag samma tecken # där det borde stå 0.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Jag är inte helt med på hur du menar, men har du i årsredovisningen valt att förhandsgranska kan du i det läget inte göra några korrigeringar.

Hur menar du med att skriva ut en sida och få samma sidnummer, samma sidnummer som vad?

När det gäller att du får in # bör du kontrollera alla rader i kontoplan och saldon så att du inte har detta tecken där, det låter som det eftersom du får tecknet i rutan för diff.