Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-01-31
10:43
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-01-31
10:43
Sökes: Kreativa och engagerade användare av Ekonomiöversikt
Hej alla Ekonomiöversiktsanhängare!
Jag är ny som produktansvarig och söker nu efter dig som är flitig användare av Ekonomiöversikt. Har du kanske några idéer på hur vi skall vidareutveckla tjänsten? Skulle du kunna tänka dig att bli intervjuad av mig el någon av mina kollegor? Är det ok för dig att prata engelska med oss?
Vi behöver helt enkelt lite bollplank därute i verkligheten. Någon att diskutera både prioriteringar och lösningsförslag med. Någon vi kan göra användartester på eller bara observera. Så nu har du chansen att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter så att vi kan göra en ännu bättre tjänst!
Svara här i forumet så tar jag kontakt med dig:-)
Ha en härlig onsdag.
Hälsningar
Desirée
Jag är ny som produktansvarig och söker nu efter dig som är flitig användare av Ekonomiöversikt. Har du kanske några idéer på hur vi skall vidareutveckla tjänsten? Skulle du kunna tänka dig att bli intervjuad av mig el någon av mina kollegor? Är det ok för dig att prata engelska med oss?
Vi behöver helt enkelt lite bollplank därute i verkligheten. Någon att diskutera både prioriteringar och lösningsförslag med. Någon vi kan göra användartester på eller bara observera. Så nu har du chansen att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter så att vi kan göra en ännu bättre tjänst!
Svara här i forumet så tar jag kontakt med dig:-)
Ha en härlig onsdag.
Hälsningar
Desirée
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Ekonomiöversikt
Svara
4 SVAR 4
2018-01-31
11:03
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-01-31
11:03
Hej Desirée!
Jag ställer gärna upp. Har använt tjänsten några år (för kunders räkning) och har fått en del användbar feedback som jag gärna delar med mig av.
Bästa hälsningar Ulf Jonsson
Jag ställer gärna upp. Har använt tjänsten några år (för kunders räkning) och har fått en del användbar feedback som jag gärna delar med mig av.
Bästa hälsningar Ulf Jonsson
2018-01-31
11:24
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-01-31
11:24
Härligt Ulf!
Jag mailar dig så kan vi bestämma hur vi går vidare:-)
mvh
Desirée
Jag mailar dig så kan vi bestämma hur vi går vidare:-)
mvh
Desirée

Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-01-31
18:09
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-01-31
18:09
hej, ställer gärna upp. har en kund (adm + översikt) och har några förslag som bättrar upplevelse
Mvh stephen rosenberg
Mvh stephen rosenberg

Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-02-01
08:20
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera