Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Konsulten_
MEDLEM

Ta bort användare från tjänst

Hur tar man bort en användare som inte längre skall ha tillgång till samarbetstjänsterna? När jag går in på användaren och försöker ändra behörigheten till Inaktiv så får jag felmeddelandet "Okänt fel" och behörigheten ligger kvar!
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Ska användaren inte har tillgång till Ekonomiöversikten kan du välja Ej tillgång till tjänsten på den användaren. Vill du inaktivera användaren helt är det viktigt att den användaren inte är angiven som huvudkontakt på kundnumret. Är den det behöver du ange att någon annan ska vara det innan du kan inaktivera användaren.

Återkom om det inte löser sig.

/Elin
Konsulten_
MEDLEM

Användaren är inte huvudkontakt men det går ändå inte att inaktivera användaren.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Okej, jag ber en kollega att kontakta dig för att lösa detta.

/Elin