Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Tina__20
UTFORSKARE

Transaktionsanalysen saknar data

Jag har gjort ett flertal bokslut och deklarationer för kunder utan problem, och haft god nytta av transaktionskontrollen, men när jag går in på min egen årsavstämning i min egen deklaration finns inga transaktionskontroller alls. vad gör jag för fel? Listan är helt tom, det finns inte en enda standardkontroll ens. 

3 SVAR 3
Niklas Crona
CONTENT PRODUCER

Hej @Tina__20 
Tack för din fråga.

Jag antar att du försöker använda sparade "kontrollmallar" som du har använt för dina kunder på ditt egna företag.

Den fristående Visma Skatt & Bokslut Pro som du använder för ditt företag och öppnar upp direkt från Mina tjänster (till skillnad från via Advisor för dina kunder) har inte den funktionen där du kan använda samma standardmall för flera företag. Det kan vara en orsak till att du inte ser dom standardkontroller som du har för dina kunder för ditt företag. Du kan dock precis som vanligt skapa upp dina egna kontroller för ditt företag, du kan dock inte skapa upp en mall och använda det på flera företag.

Återkom gärna om du undrar över något mer!

Hälsningar/
Niklas, Visma Spcs

Tina__20
UTFORSKARE

Hej, jag har aldrig skapat en mall för någon av mina kunder, de har funnits där från början som standard. Varför inte på mig själv? Alltså INGA kontroller finns, inte ens de som det står att det ska finnas som Vismas standard? 

 

Hej igen @Tina__20 

Det låter märkligt att du inte kan se det. Jag skulle i detta fall vilja att du kontaktar vår support så dom kan ta sig en titt på ditt företag i Visma Skatt & Bokslut Pro och hjälpa dig på bästa sätt!

Hoppas att dom kan hjälpa dig att hitta vad det är som gör att du inte ser några kontroller.

Hälsningar/
Niklas, Visma Spcs