Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Carina Wesenlund-Jonsson
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Jag har inga tjänster

efter att jag loggat in på Vismaonline i Chrome. Har provat logga in och ut och också bytt webläsare.


Carina Wesenlund-Jonsson
- din personliga redovisningskonsult
2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Carina Wesenlund-Jonsson 

Några av oss själva hade samma problem nu i morse och där hjälpte det att rensa cache-minnet i datorn. Prova det och annars rekommenderar jag att du hör av dig till supporten för vidare felsökning. 

 

//Tinna

Efter flera rensade cacheminnet/cookies och till slut också omstart av datorn kom jag till slut in.


Carina Wesenlund-Jonsson
- din personliga redovisningskonsult