Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Uppdatera Ekonomiöversikt - Felkod 895

Hej!

Använder Visma Ekonomiöversikt för att personer på företaget som är mindre insatta i själva bokföringsarbetet på ett enkelt sätt ska kunna ta del av resultat mm. Det har fungerat superbra, systemet är väldigt uppskattat!

Men när jag nu försöker synka Administration 500 med Ekonomiöversikt så får jag en felkod, se bifogad bild. Har senaste versionen av Administration (2019.1) och har försökt starta om datorn samt ominstallera integrationsklienten men får fortfarande samma error. Har Windows 7 Pro x64 med alla uppdateringar installerade. Det har varit så här sedan förra fredagen, tänkte då att det kanske var något tillfälligt serverfel men eftersom problemet kvarstår så lägger jag nu upp det här i hopp om lösning.

Vad kan detta bero på? Tacksam för svar 🙂

1 SVAR 1
HansA_2
MEDLEM

Hej

Du kan behöva aktivera TLS 1.1 och 1.2 som du gör genom att hämta en MSI-fil från Microsoft

https://support.microsoft.com/sv-se/help/3140245/update-to-enable-tls-1-1-and-tls-1-2-as-default-sec...

Gå ner till avsnittet "Enkelt fix" och klicka på download. Kör filen som administratör och starta sedan om Administration innan du provar igen. Då borde det fungera med ekonomiöversikten.




Mvh
HansA