Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Per___43
MEDLEM

"Överför alla godkända"

Jag har just "Överfört alla godkända" i Visma Advisors "Fakturering"-menyalternativ. Jag förväntade mig att fakturautkasten skulle dyka upp efter några sekunder under fliken "Utkast" under "Försäljning-Kundfakturor" i "Visma eEkonomi Pro" som vanligt, men alla sju fakturaunderlagen är försvunna. Är den nå'n som vet nå't?

5 SVAR 5

Hej!

 

Det brukar överföras direkt men om det är så att du samtidigt är inne på Försäljning i eEkonomi så måste du klicka på förslagsvis Startsidan och sen tillbaka till Försäljning - Kundfakturor så har det dykt upp. Hoppas att det bara var det felet :). 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100
Per___43
MEDLEM

Hej och tack för svar! Felet beror inte på att sidan inte var uppdaterad. Jag tänker att jag antingen lyckats radera fakturaunderlagen i Advisor eller så har inetgrationen mellan Advisor och eEkonomi inte fungerat. De aktuella kundernas tider finns inte under varken Fakturering: Att fakturera, Fakturaunderlag eller Historik. 

Hej @Per___43 

 

Synd att inte @Lovisa Ljungvall - 4L Ekonomi tips hjälpte dig. Gör så att du hör av dig till vår support så ska vi kika på vad som hänt. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna

Hej! Jag ringde supporten redan 09:00. Jag hade lyckats med att lägga ett filter under fliken "Fakturaunderlag".

Tack för att du berättar att det löst sig för dig - stort tack för återkopplingen @Per___43 

 

/Tinna