- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
"Överför alla godkända"
Jag har just "Överfört alla godkända" i Visma Advisors "Fakturering"-menyalternativ. Jag förväntade mig att fakturautkasten skulle dyka upp efter några sekunder under fliken "Utkast" under "Försäljning-Kundfakturor" i "Visma eEkonomi Pro" som vanligt, men alla sju fakturaunderlagen är försvunna. Är den nå'n som vet nå't?
Löst! Gå till lösning.
- Välj din produkt:
-
Advisor
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej!
Det brukar överföras direkt men om det är så att du samtidigt är inne på Försäljning i eEkonomi så måste du klicka på förslagsvis Startsidan och sen tillbaka till Försäljning - Kundfakturor så har det dykt upp. Hoppas att det bara var det felet :).
Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi AB
0522-650100
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej och tack för svar! Felet beror inte på att sidan inte var uppdaterad. Jag tänker att jag antingen lyckats radera fakturaunderlagen i Advisor eller så har inetgrationen mellan Advisor och eEkonomi inte fungerat. De aktuella kundernas tider finns inte under varken Fakturering: Att fakturera, Fakturaunderlag eller Historik.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej @Per___43
Synd att inte @Lovisa - 4L Ekonomi AB tips hjälpte dig. Gör så att du hör av dig till vår support så ska vi kika på vad som hänt.
Välkommen att kontakta supporten
/Tinna
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
Hej! Jag ringde supporten redan 09:00. Jag hade lyckats med att lägga ett filter under fliken "Fakturaunderlag".
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut