Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

PiTri75
MEDLEM

Benify kostnad för uppbyggnad av medarbetarportal, bokföringskonto?

Hej,

Frågor

1.En engångskostnad för uppbyggnad av medarbetarportal, vilket bokföringskonto använder jag?

2. sen kommer de komma fakturor från Benify, vilket konto bokföra jag dessa fakturor?

 

 

 

4 SVAR 4
Joachim E
MODERATOR

Hej

1. jag tolkar det som att en sida eller ett program har utvecklats som ni betalar för. Då kan det bokförs som en IT kostnad på konto 6540.
2. behöver veta mer exakt vad det är ni betalar för till Benify för att kunna svara på hur det skall bokföras.

Önskar dig en fortsatt fin dag.
Joachim

De är en förmånsportal De anställdI Benifys medarbetarportal finns en hel värld av förmåner för olika skeden i livet och anställningen. Förutom vårt breda sortiment av leverantörer och tjänster har du möjlighet att lägga upp ert företags unika personalerbjudanden, med moduler för allt från personalrabatter och bokning av stugor, företagsbilar och massage på arbetsplatsen.

 

Hej

Tack för informationen då förstår jag vad den tjänsten innebär. Det är en kostnad för att ni nyttjar tjänsten ni betalar för så i grunden är även detta en IT tjänst. Konto 6540 blir utmärkt att använda även för månadskostnaden.

Ha en fortsatt fin dag
Joachim

Tack!