Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Går det att importera dagrapporter/kassarapporter från andra system in i Admin 2 000

Har en kund som kör sina kassarapporter i bizpoint. Får ut många fina sidor med siffror. 
Finns det möjlighet att importera in dessa i Visma Admin 2 000 ?
Vilket filformat i så fall - är lite på okänd mark så jag tänkte börja kolla vad som kan tas emot och sedan vända mig till Bizpoint alternativt Izettle..för att se vad jag kan få ur de systemen.
4 SVAR 4
fjelle
UTFORSKARE

finns flera kassor som synkar direkt till visma jag använder joboffice kassa den synkar dagligen mot visnma eller vid varje köp 
fjelle
UTFORSKARE

annars är det sie fil som gäller om man vill importera dets som ett verifikat 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jaha så man kan ev få Bizpoint att synka med Visamadagligen... undrar om det fungerar i Admin 2000 eller kanske det måste vara molnprogram ??  
Om sie fil - kommer det då som en fil som slänger in siffror för var dag eller ska man importera en fil dagligen?  Jag är inte alls med i denna världen känner jag. Tack för ditt svar fjelle 😄

Undrar om moderatorn tänker svara några rader...? 
Annelie Engvall
ANSTÄLLD

Hej Marie,

Det finns olika integrationspartner som har lösningar gällande t ex Kassasystem.
På vår hemsida gällande integrationslösningar så kan du se vilka Kassasystem som integrerar med Visma Administration.
Gör så att du kontaktar Bizpoint om de har någon lösning för Visma Administration.

Jag ber gärna en kollega kontakta dig gällande ev integrationslösning.

Ha en fin dag!

/Annelie