Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Kan man nolla omsättning på en fiktiv kund?

En liten udda fråga kanske, men vi har ett fiktivt kundnummer som används sällan (det är preliminära order som skrivs in, som sedan ändras till aktuell kund). I mars månad blev en order fakturerad och som jag sedan krediterade när jag upptäckte felet.

 

  1. Nu står det under omsättning i mars 67 813 kronor, vilket är missvisande. Kan man justera detta på något sätt?
  2. Om inte - visar inte detta belopp en felaktig ekonomisk bild?
2 SVAR 2
ANSTÄLLD

Svar: Kan man nolla omsättning på en fiktiv kund?

(updated by My Janhall ANSTÄLLD ‎2019-11-11 16:19 )

Hej VeronicaO!

Ursäkta sen återkoppling gällande din fråga.
Om jag förstått det rätt så använder du vårt program Visma Compact och för att få bäst svar på din fråga gällande detta program och din felaktigt fakturerade order skulle jag vilja hänvisa till vår support. Du kan kontakta oss här så hjälper vi dig vidare. 🙂 

Ha en fin eftermiddag! 
/My 

NY MEDLEM

Svar: Kan man nolla omsättning på en fiktiv kund?

Jag har skickat in min fråga till supporten - tack för hjälpen! 😊