Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

helenkatarina
UTFORSKARE

Konton eEkonomi Fakturering

Jag testar eEkonomi och eFakturering för att utvärdera om vi ska lämna Visma Administration 500. Jag har lite frågor och det kommer kanske fler...

1.Mitt primära bankkonto kallas 1935 och vill gärna fortsätta med det. Just nu håller jag på med eEkonomi Fakturering - provade lägga upp 1935 - fungerade men 1930 ligger kvar som huvudkonto - går inte att klicka bort och byta - åtminstone kunde inte jag. Vad är det för trick som krävs?
2. Har testat att göra några fakturor - skulle nu vilja se hur en rapport över obetalda fakturor ser ut. Klickar o klickar men inget händer. Vad gör jag för fel?
6 SVAR 6
helenkatarina
UTFORSKARE

Hej igen, Jag lyckades få 1935 att ersätta 1930 som det primära kontot, så det problemet är löst men nr 2 kvarstår.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Katrina,

För att få ut en rapport på obetalda kundfakturor går du in under Bokföring - Utskrifter - Obetalda kundfakturor - Ny utskrift.

/Susan

Det verkar inte finnas det alternativet i eEkonomi Fakturering.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Ursäkta mig, missade att du hade eEkonomi Fakturering.

Du hittar utskriften under Försäljning - Utskrifter - Obetalda kundfakturor - Ny utskrift.

Ha en bra dag
/Susan
helenkatarina
UTFORSKARE

Det händer ingenting. Idag kan jag iallafall välja datumintervall men inget kommer fram på skärmen trots två fiktiva obetalda fakturor. Kontoplan finns också som alternativ att skriva ut - samma sak där.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Detta kan bero på säkerheten i Webläsaren. Detta kan lösas om du genom att klicka på pilen neråt jämte "Visa" så får du upp alternativet "Skapa PDF". Då kommer du få upp listan på dina obetalda fakturor i PDF-format.

Med vänliga hälsningar