Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Utvecklings idé för inköp/fakturor

Finns 2 sätt man kan göra denna idén jag har.
Antingen genom
1. Webbaserat med java
2. Eller en app

Idén jag har går ut på att du kan med mobilens kamera scanna in varje belopp så varje ruta fylls i automatiskt, dock på leverantörsfakturor/leverantörer som redan är inlagda i systemet.
Detta för att göra det lättare och smidigare att lägga in flertal fakturor samtidigt.
Man kan göra så att mobilkameran känner av när du är vid momsen eller göra så att man trycker på "foto" knapp och då läser eran system av det som står och fyller i detta själv snabbt och smidigt.
Om detta görs genom en Visma app, skulle det underlätta när du sitter med flera hundra fakturor och bara använda dig av mobilen, flertal banker har övergått till ett liknande system för att kunna betala dina räkningar.
Så varför ska inte visma vara i framkanten och göra detta för leverantörsfakturor ?
Ni skulle kunna köra det som en tilläggs tjänst för 29kr/mån för folk att kunna använda till sina olika former.
1 SVAR 1
Moa Lundberg
CONTENT PRODUCER

Hej!

Det finns i dagsläget en app som heter Visma Scanner, som används till just detta - scanna kvitton och fakturor. Här hittar du mer information.

Jag hoppas det var något sådant som du tänkte dig! 🙂 Återkom om du har fler funderingar eller önskemål!

Ha det fint!

Moa