Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Vi kommer under 2018 öppna ett kontor till inom EU

Vi håller på att starta upp vårt andra kontor i ett Europeiskt land (EU land)
Vi kommer till en början att hyra kontor genom Regus för att hålla kostnaderna nere.

Vårt bolag är ju inte något extremt vinstdrivande ännu så jag tänkte kolla om det är någon som har koll på regler.

Vi delar idag kontor med ett annat företag i Sverige där jag och den andra delägaren sitter.
Men nu under 2018 så kommer vi att öppna i ett annat EU land för att bla få ner lönekostnaderna.
Hur fungerar det för oss som delägare - har vi rätt att ta flygbiljetterna & Boende på bolaget ?
Detta då vi kommer att Jobba därifrån ungefär 1 vecka av 4 för att få igång verksamheten där nere.

Vi kommer att använda vårt svenska AB, samt Svensk personal där nere framöver.

Tack på förhand.
1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Resor i tjänsten kan bekostas av ert bolag.
Boendet på annan ort i samband med tjänsteresor kan också bekostas  av ert bolag.

Mikael