Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

jonaslobell
MEDLEM

Åtkomst till lön direkt nekad

Hej, 

Jag är enda användaren och har använt lön direkt i många år. Igår när jag skulle göra lönelörning, ser jag inte modulen. söker fram den och klickar och får meddelande om att jag inte har åtkomst och blir ombedd att kontakta !"mig själv" 🙂 Haha, vilket skämt. 

 

jonaslobell_0-1711699516736.png

 

7 SVAR 7
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @jonaslobell 

 

Tack för att du kontaktar oss. 

 

Vad jag kan se från min sida så ska du ha åtkomst och allt ser korrekt ut. Har det fortfarande inte löst sig rekommenderar jag att du börjar med att rensa cacheminnet och sedan tar du kontakt med vår kunniga support. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna

jonaslobell
MEDLEM

Hej igen ,

Provade att rensa cachen/ cookies och all historik, ingen skillnad. Sen har jag insett att jag inte behöver modulen lön direkt, så jag vill avbeställa den. 

Kan ni mejla ett avbeställningsformulär eller liknande?

//Jonas

Hej @jonaslobell 

 

Vi förstår att behov förändras över tiden. På vår hemsida kan du själv säga upp avtal på de produkter som du inte har behov av i dagsläget och skulle du ångra dig är du alltid välkommen att höra av dig så hjälper vi dig igång igen. 

 

Ha en fin dag

/Tinna

 

jonaslobell
MEDLEM

Hej igen,

Loggar in på hemsidan och där syns bara e-ekonomi. Inte löndirekt och inte heller deklaration. Så jag kan inte avsluta via hemsidan:(

Hej igen @jonaslobell 

 

Då gör vi så här: Gå in på denna länken så ser du en bit längre ner denna rutan. Här väljer du vilken tjänst du vill säga upp. 
 


Återkoppla gärna till mig så jag vet att det har löst sig för dig. 

 

/Tinna

Hej, det funkar tyvärr inte heller. Lön direkt finns inte i  listan och de andra lönemodulerna verkar vara vismaspcs. 

Hej @jonaslobell

 

Vi har nyligen gjort om hanteringen så jag råkade nog lura dig. Förlåt! 

 

Så här fungerar det idag: 

 

Logga in på vismaonline.com och klicka högt upp till höger i menyn och välj Hantera serviceavtal

 

 

Då kommer du till denna sidan och kan klicka avsluta.

 

 

Sedan går du in i Visma eEkonomi - Inställningar - Företagsinställningar och där kan du dölja Visma Lön Direkt, det är ju en transaktionstjänst så kostar endast när du skapar lönebesked.

 

 

Ber om ursäkt igen och hoppas du får en fin helg. 

/Tinna