Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

susanne54
MEDLEM

Jag vill skicka lönebesked för godkännande till företagets VD. Kan det vara möjligt genom Kivra?

Min klient vill godkänna lönerna innan utskick, kan vi använda Kivra i det sammanhanget på något sätt?

 

MVH/Susanne

4 SVAR 4
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Susanne54, 

Vi har nyligen lanserat en tjänst som heter Visma Sign som hjälper dig med digital signering vid tillfällen som dessa. Denna kan absolut användas för lönebeskeden, även när ni använder Kivra. 🙂

I vår tråd Digital signering med Visma Sign har vi information om tjänsten samt en film jag rekommenderar dig att ta en titt på för vidare instruktioner om hur det fungerar mer exakt. 

Ha en bra dag! 
/My 

Innebär Visma Sign isf att man t.ex. skulle kunna skicka över ett dokument innehållande alla lönebesked via den tjänsten och det då skulle kosta 10 kr? Isf. så är det ju helt ok kan jag tycka då just godkännande av lönebesked även det är en faktor som ställer till det nu med GDPR. 

Hej @AccountantfromHell_singland 

Ja det stämmer. Du kan skicka dokumentet med lönebeskeden med en maxstorlek på 15 mb och du betalar då endast för själva signeringen/signeringarna samt för en smsinbjudan om du använder det alternativet. 🙂 

/My 

Jag har börjat med Visma Sign, och det fungerar, tack för det!

//Susanne