- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Korrigera arbetsgivarintyg
Hej!
Jag förstår inte hur man kan redigera ett arbetsgivarintyg? Jag har en anställd som slutar per den 31 aug och jag hade tänkt justera dennes outbetalda mertid på nästa lön. Men nu vill jag såklart att den ska komma med i intyget som vi skickar till A-kassan nu. Någon som vet hur jag kan redigera?
/Jennie
Löst! Gå till lösning.
- Välj din produkt:
-
Lön 600
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Jennie!
Det ska du kunna lösa genom att gå in på arbetsgivarintyget och sedan manuellt komplettera på fliken 6 Kompletteringar.
Hoppas att du får det att fungera annars är du välkommen att höra av dig så hjälper jag dig gärna.
//Tinna
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Tack! Det var en riktig "rookie" fråga. Det löste sig.
Nu har jag en till fråga och det är hur man kopplar så att arbetsgivarintyget skickas digitalt till Arbetsgivarintyg.nu. Hittar ingen manual just nu.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej JennieA
Bra jobbat och även efter att ha jobbat många år i programmet så tycker jag fortfarande att det dyker upp saker lite då och då som man får klura lite på 🙂
Tänker att du hittar information i programhjälpens avsnitt Skicka arbetsgivarintyg digitalt och i Gör inställningar för att skicka arbetsgivarintyg digitalt
Ha en fin eftermiddag och välkommen tillbaka till forumet
//Tinna
