Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Anna-Lena6
MEDLEM

Löneart 1178 - rapport

Finns det någon rapport som visar hur programmet beräknat retroaktiv lön till löneart 1178? Jag har använt funktionen retroaktiv lön men skulle gärna ha ett underlag på hur det är beräknat. Missade att spara en pdf eller skriva ut när det gjordes.

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Anna-Lena6 

Vi har ingen rapport för det och jag är helt säker på att du nästa gång kommer ihåg att spara ner underlaget. 

Vi upptäckte att om du inte har gjort någon retroaktiv löneberäkning emellan kan du gå in under retroaktiv löneberäkning igen och ange samma datum. Markera de anställda det gäller och klicka sedan på "Beräkna" igen. Då kommer inga lönerader att genereras men får ut underlaget igen.

Jag håller tummar och tår för att du får det att fungera! Berätta gärna om du löste det. 

/Tinna

Anna-Lena6
MEDLEM

Jag testade att göra som du skriver och det funkade fint MEN på en medarbetare så stämmer inte beloppet på rapporten och vad som lags in på lönebeskedet (hen har fått 483:- mer så det är på rätt håll). Raden har genererats av att jag kört funktionen retroaktiv lön så det borde ju stämma på alla!

Hej @Anna-Lena6 

Bra att du fick det att funka på de allra flesta. Detta är nog det enda alternativet jag kan komma på förutom att backa hela processen och det kanske inte är aktuellt? Fundera på hur du vill göra och om du vill bolla med supporten är det bara att höra av sig. 

/Tinna