- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Skriva ut från resultatenheter
Två företag har blivit ett genom fusion. De anställda är uppdelade i 4 resultatenheter och jag undrar hur jag kan få fram listor för varje resultatenhet som inte visar allas olika ersättningar utan mer är som ett bokföringsunderlag.
Jag kan förståss ta ut listor i excel och sedan sortera den vägen men det blir mycket enklare om det går att dela upp från början. Hoppas någon förstår hur jag menar och har ett bra tips.
- Välj din produkt:
-
Lön 600
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @ullabritt
Jag tolkar det som om det är bokföringsunderlaget som du syftar på i och med att du vill se vad som är bokfört på varje resenhet. Detta kan du inte få summerat per resultatenhet men jag har ett annat tips. Prova att du går in via Spårning - utgå från Bokföring. Sedan kan du göra urval på en specifik resultatenhet och se vad som är bokfört på den resenheten vid varje lönekörning. Kanske skulle det kunna fungera för dig? Annars skulle jag rekommendera dig att ta ut de listor/rapporter som du behöver från ditt bokföringsprogram.
God fortsättning och välkommen tillbaka till forumet.
//Tinna
